niedziela, 8 września 2013

Targi Rzeczy Fajnych w Krakowie


Za tydzień w sobote (14 września) odbędą się na krakowskim Kazimierzu Targi Rzeczy Fajnych. Byłam na ostatnich w wakacje i bardzo mi się spodobały! Kupiłam wtedy prześliczną nerkę - taką jaką zawsze chciałam, czyli oryginalna i niebanalną z folkowymi akcentami za 40zł. Niestety nie wiem jak nazywa się autorka tej nerki, bo nie ma żadnej metki a na stronie wydarzenia nie mogłam jej znaleźć, więc za tydzień będę jej szukać, bo z tego co pamiętam była tylko jedna Pani, która wystawiała nerki zrobione z różnych ubrań (marynarek, koszul, spódnic itp).


Znajdziecie na tych tagach ubrania, ciekawą biżuterię, dodatki do domu i wiele innych ciekawych rzeczy! Wszystko jest handmade i więcej info znajdziecie na ich fanpage'u: https://www.facebook.com/targirzeczyfajnych?fref=ts
 
Jeszcze mam dwa magnesy na lodówkę od Zawsze Najgorzej. Fajnie, nie? ;)


Uwielbiam takie wydarzenia, więc na pewno będę w przyszłą sobotę na Kazimierzu! Nie wiem jeszcze co kupię.. Ostatnio poszłam tam z zamiarem kupienia nerki i się udało ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz