czwartek, 8 sierpnia 2013

Modyfikowana skrobia kukurydziana jako najlepszy puder

Bardzo długo szukałam idealnego pudru, który nie tylko zmatuje moją skórę, ale jej też nie wysuszy. Przerobiłam kilkanaście pozycji z KWC (Synergen z Rossmanna, Stay Matte z Rimmela, True Match z L'Oreala, sypki puder z My Secret i wiele innych), aż zaczęła się moja zabawa z półproduktami i takimi sklepami online jak BiochemiaUrody.com, zrobsobiekrem.pl i mazidla.com.

W BU znalazłam puder bambusowy, który od razu polubiłam, bo dawał piękny mat, ale strasznie się pylił i troszkę dusił... Był strasznie wydajny i już miałam zamawiać go ponownie, ale zobaczyłam na stronie Mazideł, że jest coś takiego jak skrobia kukurydziana, która nadaje się jako puder i kupiłam. 

Zaryzykowałam i nie żałuje zakupy, bo jest to najlepszy puder jaki miałam!



Skrobia jest naturalnym polimerem, który jest bardzo dobrym zamiennikiem talku. Bardzo dobrze absorbuje sebum, więc idealnie nadaję się jako puder samodzielnie jak i w duecie z jakimś innym produktem.

Za takie opakowanie 100g zapłaciłam 13zł + przesyłka. Jest bardzo wydajna, rozdaje znajomym i dalej mam połowę opakowania a używam jakiś 6 miesięcy! 

Plusy:
- nie zapycha porów
- nie bieli twarzy
- idealnie matuje twarz na cały dzień
- niska cena
- wydajna

Minusy:
- matuje twarz dając efekt płaskiej twarzy (trzeba potem użyć bronzera i rozświetlacza), albo po prostu użyć jej mniej (ja teraz nakładam ją tylko na strefę T)
 - ma beznadziejne opakowanie opakowanie (polecam znaleźć jakiś inny słoiczek po sypkim pudrze, ja mam z My Secret)
- dostępna tylko na mazidla.com


POLECAM! Jak będziecie robić zamówienie na Mazidłach to koniecznie dodajcie skrobię do koszyka:)  

1 komentarz:

  1. Dzięki Twojej opinii o tej skrobi i krótkim rekonesansie na wizaż.pl (a przypadkiem trafiłam na Twojego bloga;)) zamówiłam właśnie tą skrobię :P
    powinnaś jakiś odsetek ze sprzedaży dostać od mazideł :P Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń