niedziela, 25 sierpnia 2013

Tosty króla z masłem orzechowym i bananem



W moim domu długo nie było masła orzechowego, ale przypomniałam sobie smak moich ulubionych lodów z Cupcake'a (http://goodfoodguide.weebly.com/3/post/2013/08/cupcake-corner-bakery-cafe.html) i chciałam sama takie zrobić, ale do tego potrzebowałam najpierw masła orzechowego ;) Więc kupiłam, a skoro mam w szafce mój ulubiony krem to grzechem byłoby nie zrobić tostów króla - Elvisa Presleya.


Dzisiaj wersja bardziej dietetyczna, bo zamiast kromek chleba mam wafle ryżowe. Do tego po 15g masła orzechowego na każdego 'tosta' i banan. Można też posypać cynamonem.



Policzyłam też kaloryczność i wartości odżywcze takiego śniadanka.. Wyszło za mało kcal jak na mnie, bo normalnie moje śniadanie powinno mieć ok 500kcal a nie 350kcal...Więc mogłabym spokojnie zjeść trzy takie wafle ryżowe z masłem orzechowym i bananem....
 



...ale zamiast tego zrobiłam sobie pyszne latte z Baileys'em ;)

2 komentarze:

  1. Pomysł świetny i na pewno spróbuje :D Masło orzechowe robię sama w domu a banana prawie zawsze mam w domu :D Dzięki za pomysł! :D
    Mogłabyś napisać mi na jakiej stronie obliczyłaś wartość kaloryczną? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też powoli przymierzam się do zrobienia masła orzechowego w domu ;)

      http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie

      Usuń