piątek, 23 sierpnia 2013

Puszysty omlet z malinami


U mnie sezon na maliny właśnie się rozpoczął. Większą część pozamrażałam, żeby robić potem pyszne shake'i a resztę owoców musiałam jakoś wykorzystać. Bardzo chciałam zrobić coś w stylu pancakes z borówkami, ale maliny są do tego za duże, więc usmażyłam osobno bardzo puszysty omlet i do tego farsz z malin i jogurtu greckiego. Niestety nie miałam płatków migdałów a pasowałyby idealnie, więc dodałam ulubione płatki fitness ;) 

Omlet wyszedł bardzo dobry, taki biszkoptowy ;)


Składniki na 1 omlet:
1 jajko
1 łyżka mąki pszennej
1 płaska łyżeczka cukru waniliowego
szczypta soli
odrobina proszku do pieczenia
masło do smażenia

Białko oddzielamy od żółtka i ubijamy z szczyptą soli na sztywną masę. Dodajemy żółtko, cukier, mąkę, proszek do pieczenia i mieszamy. Masę wlewamy na rozgrzaną patelnie z masłem. Smażymy z każdej strony kilka minut na małym ogniu. 

Farsz zrobiłam z malin, jogurtu greckiego i płatki fitness. Nie dosładzałam tego jeszcze to musli było słodkie. Idealnie pasowałyby płatki migdałów, ale niestety nie miałam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz