środa, 14 sierpnia 2013

Smaki życia


Wczoraj wróciłam do domu z siłowni bardzo późno (coś ok 23). Oczywiście musiałam coś "zjeść" po treningu, ale nie chciałam dużego posiłku, bo byłam zmęczona i chciałam szybko iść spać... Przygotowałam sobie ciepłe mleko z miodem, które bardzo lubię pić w zimie (zestaw obowiązkowy: ciepły kocyk, książka i kubek ♥). A każdy wie, że mleko przed snem jest najlepsze! Niestety chyba zaczynam mieć nietolerancję laktozy, bo po wypiciu całej szklanki troszkę źle się czułam... Będę jeszcze sprawdzać czy to na pewno mleko tak na mnie działa, bo po kawie nic mi nie jest.

W kuchni znalazłam idealną lekturę przed snem: Smaki życia - kupuje je moja mama w Biedronce. Gazeta kosztuje tylko 3zł i co miesiąc wychodzi nowy numer. Jest świetna! Bardzo lubię zdjęcia dań z tej gazety, bo są prześliczne! Jest bardzo dużo przepisów, inspiracji, troszkę mody i urody, coś o zdrowym trybie życia... Wszystko znajdziemy w tej gazecie, ale głównie przepisy na ciekawe i proste potrawy kulinarne, które oczywiście przygotujmy w domu z wcześniej kupionych produktów w Bierdonce ;) 
Podoba mi się to, że każda potrawa ma rozpisane ceny poszczególnych składników.W tym numerze zainteresowały mnie przepisy na: quesadille z salami, sałatkę z pieczonymi pomidorami, łososia pieczonego z pomidorami, gazpacho i guacamole z awokado

Był też artykuł o nietolerancji laktozy - idealne wyczucie czasu, nie? ;)

Wczoraj jak czytałam ten numer moją uwagę zwróciły jeszcze oczywiście WĄSY! Nie powiem, bardzo zabawna ciekawostka, którą możecie przeczytać poniżej (warto powiększyć zdjęcie!)


Jeśli będziecie robić zakupy w Biedronce i będą jeszcze te gazetki, to kupcie sobie ją. Przyjemnie się czyta i przede wszystkim można się zainspirować ich zdjęciami kulinarnymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz